Silikondan Yapılan Yapay Kalp Normal Bir Kalp Gibi Çalışmayı Başardı! Bilim insanları, sağlıklı bir insan kalbi gibi çalışabilen, hammaddesi silikon olan yapay bir kalbi 3 boyutlu yazıcıda üretmeyi başardılar! Bu başarı, bizi hasarlı insanların... NASA’nın EM Sürücüsü Çalışıyormuş! Aylarca süren spekülasyondan sonra, NASA'nın uzun süredir beklenen EM (elektromanyetik) Sürücü makalesi sonunda gözden geçirildi ve Journal of Propulsion and Power (JPP) dergisinde yayınlandı.... Neden Yeşil Yıldız Yoktur? Geceleyin gökyüzünde gördüğümüz ve gözle görme imkanımız olmayan tüm o yıldızlar... Hepsi farklı farklı renklerdeler; mavi, turuncu, sarı, beyaz, kırmızı... Fakat ne kadar uzağa... pisagor teoremi Pisagor Teoremi Nedir? Pisagor teoremine göre; bir dik üçgenin iki dik kenarının uzunluklarının kareleri toplamı, “hipotenüs” olarak adlandırılan üçüncü kenarın uzunluğunun karesine eşittir. Bu teorem adını ünlü... Meteor Yağmuru (Gök Taşı Yağmuru) Nedir? 2020 ve 2021 Listesi Yılın belirli dönemlerinde, meteor yağmuru (ya da gök taşı yağmuru) adı verilen olay sebebiyle, gökyüzüne baktığımızda gördüğümüz meteor sayısı dikkat çekici miktarda artar (normal... perseid meteor yağmuru göktaşı yağmuru 2020 Perseid Meteor Yağmuru Ne Zaman, Nereden ve Nasıl İzlenir? Perseid meteor yağmuru (ya da gök taşı yağmuru) her yıl Ağustos ayında gerçekleşen, gözlem şartları nedeniyle en belirgin ve en popüler olan meteor yağmurudur....
Kapalı