Su Altında Ateş Edersek Ne Olur? Her şeyden önce bir silah nasıl olur da suyun içerisinde ya da uzay boşluğunda ateş alır ya da alabilir mi bunu düşünmemiz gerekiyor. Aslında... uluslararası uzay istasyonu iss ISS Uluslararası Uzay İstasyonu (ISS) Gözlemi Çoğumuzun bildiği gibi, Dünya etrafında yörüngede dolanmakta olan ve uluslarasası bir çabanın ürünü olan Uluslararası Uzay İstasyonu (UUİ, İng. ISS), her 90 dakikada bir... mercekli teleskop Mercekli Teleskop ve Özellikleri Mercekli teleskop, aslında teleskop denildiğinde akılda ilk canlanan teleskop türüdür. Teleskop denilince bir alışkanlık olarak akla ilk gelen genelde üç ayak üzerinde duran, arkasından... james webb teleskobu James Webb Teleskobu 2017 Ağustos ayı içinde benim de çalışmasında yer aldığım uluslararası bir projede belirlenen ötegezegen haberleri oldukça ilgi çekti. Biz de ekip olarak böyle bir... Astronomi ve Uzay Bilimleri Bölümü | İş ve Eğitim Astronomi (gökbilim), gök cisimlerinin oluşumlarını, gelişimlerini ve dinamiklerini inceleyen bilim dalıdır. Kabaca gökyüzüne baktığınızda gördüğünüz her şeyin işleyişini araştırır. Türkiye'de Astronomi ve Uzay Bilimleri... Evren Işık Hızından Hızlı Mı Genişliyor? Evrenin genişlemesi hakkında konuşulurken, genellikle ışık hızı kavramı da işin içine dahil olur. Çünkü ışık hızı, evrende bildiğimiz en büyük hızdır ve eğer evren süper...