Günün Astronomi Görseli (APOD/NASA) | 19/05/20

19 Mayıs 2020

Güneş sistemi

Güneş Sistemi Posterleri
Görsel & Telif: NASA

Açıklama: NASA astronomi-keşif posteri ister misiniz? Sadece bir sayfa baskı kadar uzaktasınız. Paylaşılan görselde gördüğünüz panellerden herhangi biri duvarınızda görünebilir. Dahası NASA’nın bu sayfasında her bir Güneş sistemi cisminin birkaç posteri daha vardır. Bu posterler, Güneş’imiz, gezegenlerden Merkür, Venüs, Dünya, Mars, Jüpiter, Satürn, Uranüs ve Neptün de dahil olmak üzere NASA aracılığıyla insanlığın son 50 yılda araştırdığı pek çok yeri vurgulamaktadır. Posterlerde, Jüpiter’in meşhur uyduları Europa, Ganymede, Callisto ve Io ile birlikte Satürn’ün uydularından Enceladus ve Titan yer alır. Plüton, Ceres, kuyruklu yıldızlar ve asteroitlerin görüntüleriyle birlikte Güneş sistemimizin çok ötesindeki, altı derin uzay sahnesi de posterler arasında göze çarpıyor. Eğer boş duvarınız ya da boş poster sayfalarınız yoksa umutsuzluğa kapılmayın. Yine de bunların birçoğunu ufak kartlar olarak bastırabilirsiniz.

Yarının görseli: sıralanan gezegenler